Monday, January 15, 2007

Pun Punct

"Mama pun punct
Viata e ca un banc sec
Tata mi se pune pata
Si o sa plec...."
Viata - panorma...panarama ca aspect...de multe ori adica de cele mai multe ori nu prea ai motive sa te bucuri de viata... de ce? ce motiv ai avea sa te bucuri... nu exista om fara probleme... nu exista cineva care sa spuna ca viata lui e roz si nu are nici cel mai mic stres... ba da poate drogatii... da' fratilor lasati pastilele ca va fut creieru'...voi sunteti o problema pentru altii... de ce nu e tot timpu' asa cum vrei? da' totusi ori suntem noi(aici ma refer la eu si la mine) prea exigenti si nu stim sa ne bucuram de bucuriile vietii ori nu prea exista motive care sa te bucure...ar trebui sa ma bucur ca in copilarie am fost rasfatat... sa ma bucur ca am o sora si nu un frate ca poate ala ma batea cand eram mici.. sa ma bucur ca primii 10 ani din viata i-am pierdut.. fara rost.. iar in urmatorii 10 am incercat sa ma maturizez da' tot fara rost... sa ma bucur ca sunt student pe THC-ul iesean din Copou... alaturi de inca 2000 de oameni care nu au ce sa faca in timpu' liber si isi incearca norocu' pe banciile de la f.e.a.a inspirandu-se de la colegu' cu ochelari de tocilar..acesta fiind catalogat de cunoscuti drept retard... sa ma bucur de zilele pline de adrenalina din lungile si obositoarele deplasari... sa ma bucur ca am 2 maini 2 picioare ... sa ma bucur de faptu ca imi bag p%$@ in piesele triste... sa ma bucur ca sunt plin de ganduri pesimiste... da' apar si lucrurile care ma dor... cand eram copil am vazut abracadabra si am vrut sa dispar... mi-am luat tzeapa... apoi vroiam sa ma fac fotbalist...da' am ramas in peluza...activist... nu am reusit in viata mea sa calc pe bec... am calcat pe neon... imi pare rau ca n-am pastrat nici un caiet,carte... de prin liceu,scoala gimnaziala,scoala primara sau facultate... pana mea e pacat sa arunc la gunoi tot ce am invatat(sau trebuia sa invat)... ma doare ca ma vezi si ma saluti din intamplare... ma doare cand se zice ca examenele la f.e.a.a sunt floare la ureche... ma doare ca sunt sigur ca o sa-mi dezamagesc parintii...ma doare un pumn dat cu intentia de a-mi sparge dintii...
ma doare ca acu' o fac pe a filozofu' ca sa ma bage lumea in seama...
Da' privind toata viata mea asa...in anasamblu'...am toate motivele sa fiu fericit.. chiar daca sunt inutil,lipsit de stil,(uneori) infantil, da' am sex appeal si un glas oribil... motivele mele e GEORGIANA... da... multumita ei sunt fericit... existenta ei reprezinta fericirea mea... daca nu era ea... chiar nu aveam motiv sa fiu fericit... asa ca... am motivatia necesara sa trec peste tot si toate ca sa fiu fericit... dragostea ei e tot ce am... asa ca PUN PUNCT!.

3 comments:

Sorin Gitlan said...

punctul nu se pune la inceput de propozitie.. macar atat sa fi invatat si tu la scoala.. propozitia abia a inceput.. mai sunt multe becuri de calcat.. depinde de tine daca le bagi in apa cu sare inainte.. sau mai bine.. sa ai grija de persoana care iti pune acele becuri mai intai in acea apa..

Anonymous said...

mai frate da' ce talent il lovi pe mutu acu e filozof...ce frate acu' bei numai cu schopenhauer si goethe... tu si gigi berbecalli cei mai mari filozofi...

ce a vrut sa zica sorin ala?
ca eu nam priceput...
voi cred ca vorbiti codat

Anonymous said...

mda...deja pui punc?pacat...vorba lui sorin poate abia a inceput 'propozitia' ei lasa....stiu ca esti pesimist de cele mai multe ori, dar eu tot mai cred ca te vei schimba si vei privi lucrurile in 'roz' ca nu-i chiar o culoare pt gay :D sper :P. te pup si ma bucur ca sunt un motiv de fericire in viata ta asa cum esti tu in a mea. te iubesc