Sunday, January 14, 2007

...dezamagiri

"Promisiunea este capacitatea de a dezamagi oameni" - Cyrill Connolly ... ce aiurea suna da in mare parte e adevarat,prin tot ce facem dezamagim... ne dezamagim parintii cu promisiuni de genu':"..o sa ma apuc de invatat","promit ca ma fac baiat cuminte...",prietena:"promit ca nu mai fumez:,"promit ca nu mai sunt gelos"...prietenii...dusmanii...toti din jurul tau sunt dezamagiti...de promisiunile tale...p<>a mea...sunt un pesimist convins...vreau sa te deprim... chiar daca ma vei considera nebun si aberant stii ca am dreptate... stai un minut si gandestete pe cata lume ai dezamagit?... pe cati o sa ii mai dezamagesti? de ce o faci... nimeni nu stie nici nu o stiu.... de ce o fac... pentru ca asa sunt eu fac parte din specia umana de dezamagitori...cel mai aiurea e cand te dezamagesti pe tine insuti... cum p<>a mea reusesti? asta sigur nu vrei... da' hai sa fim seriosi si noi (aci' vb de eu si de tu) am fost dezamagiti...de multe ori de persoane la care nu te asteptai,de "the real homies" care te faceau sa te "feel good" ...si multi alti in care aveai incredere... hai ca m-am indispus ...p<>a mea..hai totusi sa mai vorbim....

2 comments:

Anonymous said...

...poate si "the real homiez" au fost dezamagiti de tine...
ai ajuns un fel de 2Pac... mai 2Dor

Anonymous said...

da...ai dezamagit si ai fost dezamagit..ei si? 'cine a zis ca e usor?jocul asta nu e jocul fraierilor'...asa ca am inceredere ca stii si tu sa treci peste si sa o iei de la capat mereu..chiar daca vor mai fi dezamagiri