Tuesday, January 16, 2007

Nimic de pierdut

"I am down sellin' lies but not my soul" - am vrut sa incep cu acest vers dintr-o piesa de'a tovarasului meu Snoop Dogg...pentru ca asa ma vad eu... asa am considerat eu ca sunt de cand ma stiu... un vanzator de vise... care nu crede in destin... si care asteapta sa se duca fericit in mormant... pentru ca oricum am facut tot ce am vrut... prin ce zic vreau sa stie orice persoana umila care citeste asta ca eu nu consider viata nedreapta... din contra... viata e cel mai frumos lucru care il primesti de la viata... iar prin prisma prietenilor o colorezi... ori in gri-cenusiu ori in roz-bon-bon...iar daca nu ai prieteni,nu fi trist... singuratatea nu te invata ca esti singur... ci te invata ca esti singurul... "E se tu sarai solo sarai tutto tuo" (daVinci)... tre' sa realizezi cat mai devreme ca n-ai nimic de pierdut... nimic nu poate sa te afecteze asa de tare incat sa pui punct...
va urma

2 comments:

Anonymous said...

..ma tot gasesti ceva de pierdut... pierzi nopti... pierzi bani... pierzi sanatatea....

Anonymous said...

si ca sa completez ce a spus bubu: pierzi ani din viata cautand fericirea in orice...iar cand o gasesti nu stii sa o pretuiesti...din pacate