Saturday, December 12, 2009

Sâmbătă seara gen

Văd stele verzi... cum? tu nu le vezi? sunt acolo intre farfuria zburatoare si omuletii aia mici si verzi,frate, nu am luat-o razna, uite ne fac cu mana, trebuie sa ma crezi...mama, par ciudat, toata lumea se uita dubios la mine, incerc sa dansez, cum sa ma distrez?! mortii lor, da-i afara, fa-i sa dispara!.. usor, ma retrag spre bar.. cand interactionez... salut, buna,nici nu te-am vazut pe aici, ce faci?! nu conteaza cum te cheama, ca-mi placi...discutia asta devine putin trasa de par, nu am papagal sa te conving,si nici nu vreau sa par un hamster! ce-i fata? pari putin speriata, esti putin ametita, nu se vede ca esti beata...nu vrei sa ne distram impreuna?... va fi o seara minunata! si la cum esti imbracata, sincer eu te-as fute odata! da-mi mana, hai pe ring, pot sa te-mping?... te-ai incins... te sting? nu mai ai glas? arata-mi ce sti, ce poti tu... e clar! esti praf... asta inseamna ca pot sa te trag pe nas?:-? hai sa ne caram... ia-ti poseta, da-mi hanoracu, de fapt... stai ca nu merg nicaieri, treap-ul asta ma sparge, imi rupe capu... raman cu baietii ca sa fac ca dracu!
...vreau ca toata lumea sa faca un pas in spate, am visuri bizare, sau e realitate?... sunt mort, am pupilele sedate de la treburi complicate, o sa mor... ca am bagat cate putin din toate!... sunetul devine infernal, culorile iar o iau razna, vad voci din ce in ce mai agresive! la naiba! muzica asta-l cheama pe dracu, sa sopteasca cineva o rugaciune ca am pus-o!- frate! ajuta-ma ca vine sa ma ia! si eu nu sunt gata... cica mi-a sapat deja groapa gen i-am vazut lopata!... da-l in mortii lui! ca nu e pe bune, e din fabule! piei diavole! nu cred in tine! sterge-o sclavule!
frate! ceva e ciudat rau... sa mor! au disparut omuletii dar a aparut un hol! vad o lumina! simt celebra caldura deplina... "Mutule! nu uita, nu intra in lumina!" e prea paranoia treaba... fa nota!... apare individa...hey! buna... nici nu te-am vazut pe-aici... cum te cheama?, nu conteaza oricum sunt prea praf ca sa ma iei in seama! lasa-mi te rog telefonul tau pe nota de plata... oricum esti urata cu spume n-o sa te sun niciodata! in drum spre casa... vad scheleti urati care ma alearga cu cioburi si o voce care imi spune: RENUNTA LA DROGURI!
Ma trezesc inconstient acasa dupa-un somn lung
Si-mi amintesc, ce pizda, care club ?

No comments: