Thursday, December 31, 2009

2009. Iluzia unui 2010 mai bun...

Dupa o noapte rece si un cer fara stele, cand sarbatoresc cu nonsalanta trecerea dintre ani, pasesc usor in frigul diminetii, admirand plin de sine, prima zi din restul vietii mele...a mai trecut un an, toate trec, cel putin asa se spune... dar nimic nu trece fara sa lase urme...pe bune!... acum stau si ma gandesc ca trebuia sa imi aleg din timp drumul,timpul trece printre degete... de aia m-am enervat si am strans pumnul!M-am saturat de "treap-ul" asta, de ce sa imi bat joc de viata mea... imi da cineva alta?
Tragem o linie si facem o analiza la cei 23 de ani, 23 de zile si vreo cateva ore.. ok numele e Tudor Mutu, unii ma vad o tinichea, altii o comoara de aur, eu zic doar ce aud, nu ma laud,sunt constient cand sunt de cacat si cand merita sa ma aplaud! Nu am "trofee" in cap... nu caut laude intr-un paragraf... de fapt o strangere de mana e mult mai buna, atunci realizez cand sunt luat in serios si cand sunt luat in gluma... "stralucirea" e de moment pana la primul strat de praf... tot ce am invatat bun pana acum, a fost ca totul are o continuare, nu exista munca fara sa ai o "consolare"...am invatat sa am rabdare, ca totu' iti iese atunci cand nimeni nu te crede in stare... ca asa e viata, aici toti sunt "care pe care", trebuie sa ai un scut in caz de aparare...in jurul meu toate aceste chestii decurg intr-un mod continuu si normal, cel mai bun sfat e sa stai linistit cu banii tai din buzunar, nu conteaza daca zbori sau daca mergi pe 7 carari, cel mai importat lucru invatat e ca: TOT CE CONTEAZA, E SIMBOLIC - UN TORT CU MULTE LUMANARI!... Imi scriu fiecare gand de cand sunt mic, chiar daca acuma, cand am ajuns la varsta asta, visele se cam contrazic... si multi dintre "ai mei" imi spun ca nu o sa ma aleg cu nimic... si continuu sa scriu.. decat nimic... mai bine plin de vise si in continuare cu ideea implementata in suflet ca SPERANTA NU A MURIT!... merit mai mult! Stiu! dar poate ca inca nu a stralucit pe cer steaua mea sau poate inca nu e momentul potrivit... mai sunt destule de vazut, si mai sunt multe de facut, de trait si de invatat... ca pana acuma nu am invatat, ca timpul nu doar a trecut... a reusit si m-a schimbat treptat.. tot ce conteaza cu adevarat e greu de sesizat, fericirea e simpla,scurta si multa s-a dat.. in 2010 veti vedea un alt "eu"... pregatit sa isi ia elan...

La Multi Ani!

No comments: