Tuesday, November 17, 2009

La un pas de paradis...

17.11.2009, ora 17.30... ajung acasa, dupa cateva discutii la telefon cu Georgiana si cativa prieteni, ma intind in pat, lasandu-ma prada lenei, deschizand tv-ul mi se insufla o stare inexplicabila de plictiseala crunta... si adorm... apoi cand deschid ochii si ma uit in jur... e ceva de nedescris, nu-mi venea sa cred, e real sau e vis?.. ma simteam de parca as fi murit si as fi ajuns in paradis...ceva de nedescris, ma aflam la usa raiului, bat si usa se deschide,stelele sunt inca pe cer desi e in toiul zilei... merg incet incet spre interior,gasindu-mi cu greu echilibrul, avand totusi o scuza, era prima data cand mergeam pe un nor; la intrare... o ploaie de diamante si rubine, comitetul de primire era format din cateva hawaiene cu forme fine care strigau aloha dupa mine, cand ma uit in spate Boo Boo si Andrasiu erau in 2 limuzine, in compania unor domnisoare extraordinar de frumoase, una din ele ma invita sa beau un pahar de sampanie cu ei... pastrandu-mi obiceiurile pamantesti, nu pot refuza o domnisoara si din 2 pasi si 3 miscari deja eram in masina... acolo de cine dau, de Punkistu si de Narcis... ma sterg la ochi sa fiu mai sigur ca poate n-am vazut prea bine... sentimentul de minunatie care deja rasarise in sufletelul meu atinge cote alarmante, incredibil, ce-mi puteam dori mai mult,eram cu ai mei in paradis si era clar ca iese show!.. in timp ce baietii si noii mei prieteni, imi aratau imprejurimile pe geamul masinii ii observ pe fratii mei Costi si Dorel,stateau pe o banca cu un militian, care ii interoga daca mai sunt huligani... oprim si coboram sa ii scapama pe baieti de morala plictisitoare; dupa aceea incepem usor sa mergem pe jos in recunoasterea locurilor, in cautarea unui local prietenos cu oameni beti... pe drum ii agatam pe: DanieL, Lucas, Vlăduţ si ValDog... e din ce in ce mai bine,se simtea ca locul devine mai plin decat o sticla de sampanie super agitata... ajungand intr-un spatiu verde gen terasa Parc, ne intalnim cu niste latini fani Jamaica si incepe distractia, intre timp apar si fetele... vine Geo, Roxana, Iulia si Anca acompaniate de niste balerine, locul este invadat de feţe cunoscute,totul e perfect! suntem in mijlocul salbaticiei pe un camp plin de flori ciudate, toata lumea se distreaza, sampanie... tequila si marijuana! Toti rad... toti glumesc... nimeni nu-si aduce aminte de griji, de stress, e fascinant... e exact cum ar trebui sa fie! DAR deodata se rupe filmul... si tot ce vad e un alb intens... in sloboz! e tavanul... ma trezesc mai nervos si mai suparat decat am adormit, la televizor aceleasi cacaturi politice, pe telefon aceleasi 3 apeluri pierdute, de la aceleasi persoane... viata mea ar trebui sa fie cel putin asemanatoare cu acel party din vis... viata ii scurta si noi suntem tineri!
A mai trecut o zi, urmeaza inca o noapte de vis... usor usor ma apropii de paradis!

No comments: