Saturday, November 17, 2007

Inca o poveste.

Asteptand raspunsul la o rugaciune.. ma gandeam ca daca nu o sa te mai pot tine langa mine, daca te-ai saturat sa auzi "imi pare rau... nu o sa mai fac"... sa stii ca te inteleg... sau cel putin ma prefac ca o fac...era vorba ca intr-o zi o sa ma schimb si o sa ma maturizez,ca o sa devin responsabil si ca o sa incep sa ma gandesc la viitor,la sanatate, la munca, la casa, la noi... la tot ce ne-a legat vreodata si la ceea ce numeam "vis" amandoi... dupa 3 ani... nu-mi vine sa cred cat timp impreuna am petrecut... prin cate am trecut... si mai ales prin cate ai trecut... de cand ne-am cunoscut ma intreb de ce destinul a hotarat sa ne intalnim... si de ce in diferite ocazii ne-a facut sa suferim... de ce inca ne mai iubim? de ce spun ce spun acum? cu siguranta stiu ca inima mea e a ta si cu siguranta nu voi mai putea iubi pe altcineva... stiu ca imi e de ajuns sa te privesc ca sa simt cat imi esti de draga... imi e frica sa nu las in urma doar fum si scrum si tu sa pleci pe alt drum... sa nu petrecem impreuna macar inca 50 de ani.. sa nu avem un fiu... si sa nu devin,de mic,ce am vrut sa fiu... mi-as da toata viata la schimb pt realizarea acestui vis.

Te Iubesc.

No comments: